
De ce nu trimit jurnaliștii articolul la verificat cercetătorilor
Poate că ați dat un interviu în presă despre un subiect care ține de cercetare. Ați vrut să vă asigurați că totul a fost înțeles corect, așa că ați rugat jurnalistul să vă trimită articolul înainte să apară. V-ați lovit, neașteptat, de refuz. Și parcă nu e corect. Sună familiar?

De ce și cum se formează cercetătorii în comunicare (Newsletter #26)
O ediție proaspătă ca primăvara, cu informații despre: cum și de ce se construiește o strategie de comunicare pentru un proiect de cercetare; cifre despre statutul femeilor în cercetare în țara noastră; dezbateri românești despre rolul cercetătorului în societate; un doctorat despre drojdie în pași de dans — da, există.

De la cercetare la politici publice (Newsletter #24)
Numeroși cercetători spun că ceea ce îi motivează să facă eforturi suplimentare de comunicare este schimbarea în societate. Să ajungă acele rezultate la autorități, factori de decizie sau organisme care pot face strategii publice. Ce strategii de comunicare trebuie să aveți pentru a vă asigura că cercetarea va avea impact?