D
De ce și cum se formează cercetătorii în comunicare (Newsletter #26)
O ediție proaspătă ca primăvara, cu informații despre: cum și de ce se construiește o strategie de comunicare pentru un proiect de cercetare; cifre despre statutul femeilor în cercetare în țara noastră; dezbateri românești despre rolul cercetătorului în societate; un doctorat despre drojdie în pași de dans — da, există.
D
De la cercetare la politici publice (Newsletter #24)
Numeroși cercetători spun că ceea ce îi motivează să facă eforturi suplimentare de comunicare este schimbarea în societate. Să ajungă acele rezultate la autorități, factori de decizie sau organisme care pot face strategii publice. Ce strategii de comunicare trebuie să aveți pentru a vă asigura că cercetarea va avea impact?
5
5 greșeli în comunicarea din proiecte
Toate propunerile de proiecte europene — atât noul Horizon Europe, cât și Horizon 2020 — includ o rubrică dedicată vizibilității proiectului. Deși este importantă în evaluarea proiectului și în punctajul final, numeroase echipe de cercetare pierd puncte prețioase din cauză că nu i-au acordat suficientă importanță.
H
Horizon Europe: Comunicare vs. Diseminare vs. Exploatare
Pe noua linie de finanțare Horizon Europe, proiectele europene vor cere planuri pentru trei dimensiuni diferite: comunicare, diseminare și exploatare. De multe ori, ele sunt folosite ca sinonime. Deci cum trebuie abordate fiecare în propunerea de finanțare?
E
Expoziția Fusion:AIR 2021 – Structuri convertibile
Fusion AIR, unicul proiect românesc de rezidențe artistice în institutele de cercetare, inițiat și organizat de Asociația Qolony (Colonia pentru Artă și Știință), se apropie de final, iar la sfârșitul săptămânii viitoare va avea loc deschiderea expoziției ce reunește lucrările celor patru artiști.