Am trimis un nou număr din newsletter-ul Știință & Comunicare.
Ce veți găsi printre altele?
🔶 Cum crește numărul total de citări al unui articol în funcție de promovarea pe social media? 112 lucrări din domeniul chirurgiei cardio-toracice, alese la întâmplate, au fost promovate pe Twitter. După un an, s-a constatat că acestea au fost citate de patru ori mai mult decât lucrări care nu fuseseră promovate.
🔶 Un webminar gratuit de la Elsevier România care abordează, printre altele, și metricile de social media care apar în dreptul articolului.
🔶 UBB Cluj realizează o monitorizare în timp real a impactului economic al crizei Coronavirus. COVID-19 – Romanian Economic Impact Monitor este un website actualizat în timp real și un exemplu foarte bun de valorificare a impactului cercetării.
🔶 COVID-19 has no effect on gravity — un articol amuzant care atrage atenția asupra faptului că se investește mult în cercetarea COVID, dar că majoritatea proiectelor sunt legate de Covid doar printr-un artificiu, pentru a primi finanțare și nu vor avea niciun rezultat folositor.
Puteți să vă abonați la newsletter aici.