N

Newsletterul Știință și Comunicare #6

Am trimis un nou număr din newsletter-ul Știință & Comunicare.

Ce veți găsi printre altele?

🔶 Cum crește numărul total de citări al unui articol în funcție de promovarea pe social media? 112 lucrări din domeniul chirurgiei cardio-toracice, alese la întâmplate, au fost promovate pe Twitter. După un an, s-a constatat că acestea au fost citate de patru ori mai mult decât lucrări care nu fuseseră promovate. 

🔶 Un webminar gratuit de la Elsevier România care abordează, printre altele, și metricile de social media care apar în dreptul articolului.

🔶 UBB Cluj realizează o monitorizare în timp real a impactului economic al crizei Coronavirus. COVID-19 – Romanian Economic Impact Monitor este un website actualizat în timp real și un exemplu foarte bun de valorificare a impactului cercetării.

🔶 COVID-19 has no effect on gravity — un articol amuzant care atrage atenția asupra faptului că se investește mult în cercetarea COVID, dar că majoritatea proiectelor sunt legate de Covid doar printr-un artificiu, pentru a primi finanțare și nu vor avea niciun rezultat folositor

Citiți numărul nou aici.

Puteți să vă abonați la newsletter aici.

CategoriiFără categorie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *